Darbų ir gaisrinės saugos priežiūros paslaugas teikiančios įmonės, vykdydamos periodinę savo klientų priežiūra ir monitoringą, nuolat vertina tų pačių reikalavimų laikymąsi ir teikia vadovybei ataskaitas, kaip jų laikomasi. Tuo pačiu pateikia pastabas/komentarus ir nuotraukas. Siekiant efektyvinti darbuotojų, vykdančių priežiūrą, darbą rekomenduojame išnaudoti Zoho Creator programinę įrangą (Išbandykite nemokamai!), kurios dėka vykdomos priežiūros formą galėsite pildyti mobiliajame telefone ar planšetėje, priežiūros metu neatitikimų nuotraukos iš karto bus prisegtos prie konkretraus punkto klausimyne, užpildytas klausimynas su užfiksuotais neatitikimais bei pastabomis bus išsiųstas el. paštu iš karto po apsilankymo pas klientą, vykdytų priežiūrų palygamosios (per periodą, pagal padalinius ir pan.) ataskaitos bus sugeneruotos iš karto pagal iš anksto paruoštą formą, ir t.t.
Priežiūros vizito formos pildymas mobiliajame telefone arba planšetėje, pasirenkant tinkamą atsakymą, įrašant pastabą/komentarą, prisegant nuotrauką tiesiai iš galerijos.
Užpildyto klausimyno išplatinimas el. paštu.
Palyginamosios ataskaitos suformavimas ir peržiūra.
Taigi, naudodami Zoho Creator programinę įrangą (Išbandykite nemokamai!) galėsite priežiūros vizitų bei veiklų po jo supaprastinti ir padaryti ženkliai efektyvesniu: Jūsų darbuotojams nebereiks tiek daug laiko skirti pridėtinės vertės nekuriančioms veikloms ir jie galės susikoncentruoti į jų vykdomą pagrindinę veiklą.
Jei domina, kreipkitės!


